OE1. La comunicació interna com a eina vertebradora i integradora de la Xarxa
• PE1. Lideratge dels responsables envers els seus equips.
Formació i empoderament dels responsables i comandaments intermedis en la comunicació interna a les persones a càrrec seu, alineada amb les estratègies de l'organització.
• PE2. Potenciar les eines de comunicació interna.
Potenciar l'ús de les eines existents com, per exemple, intranet, la Tecla al dia, XarxaApp, etc., per a la comunicació interna.
OE2. La comunicació externa com a eina per projectar el prestigi de la institució i dels seus professionals
• PE1. Involucrar els professionals en la comunicació externa.
Realçar el paper dels nostres professionals, participant en activitats de comunicació externa.
• PE2. Projectes de participació de la societat civil.
Involucrar la societat civil en accions de comunicació participativa com, per exemple, concert integrador, panell públic assessor, etc.
• PE3. Aprofitar la potencialitat de les xarxes socials.
Analítica social dels comentaris i continguts de les xarxes socials pròpies, per identificar tendències, àrees de millora, etc.
• PE4. Nova web corporativa.
Posar en marxa una nova web de la Xarxa Santa Tecla adaptada als diferents dispositius que actualment utilitza la ciutadania (especialment mòbil i tauletes), amb un marcat ús funcional que faciliti a la ciutadania, entre d'altres, la realització de citacions i gestions.
• PE5. Donar visibilitat a les actuacions de bon govern i RSC.
Fer més visibles les actuacions fetes en transparència, bon govern, RSC, etc., a través de diferents canals de comunicació.
OE3. Afavorir l'alfabetització en salut
• PE1. Afavorir l'alfabetització dels usuaris.
Revisar els continguts de la informació envers els usuaris i fer campanyes divulgatives tenint en compte els criteris d'alfabetització en salut.
• PE2. Sensibilització i formació als professionals en alfabetització en salut.
Definir programes i actuacions perquè els professionals tinguin en consideració l'alfabetització en salut envers els usuaris (missatges a donar, canals de comunicació, perfil usuari objectiu, etc.).