OE01. Nou model assistencial centrat en la persona
PE1. Teleassistència.
Definir un model de teleassistència, basat en l'experiència de la pandèmia, que eviti desplaçaments innecessaris dels usuaris, permeti fer-ne un seguiment a distància i faciliti la feina dels professionals. Aquest model ha de considerar les característiques pròpies de cada tipus d'usuari.
PE2. Digitalització dels serveis sanitaris i socials.
Digitalització dels serveis claus per a la millora del diagnòstic (per exemple, anatomia patològica) o de l'assistència (per exemple, Servei d'Atenció a Domicili). Ha de permetre més agilitat i coordinació en la gestió de la informació, augmentar l'eficiència del servei i reduir el consum de recursos (paper, etc.).

 

OE2. Lideratge digital
PE1. Priorització, planificació i definició de responsabilitats en el full de ruta de la digitalització.
Definició de full de ruta per la digitalització de l'organització, on quedin reflectits els serveis prioritaris a digitalitzar, amb elaboració de plans d'implementació concrets per aquells considerats com a claus, responsabilitats, etc. Aquest full de ruta ha de tenir una visió global i coordinada i estar focalitzat a millorar l'eficiència en l'atenció a l'usuari.

 

OE3. Governança digital en els serveis transversals
PE1. Gestió documental i seguretat a l'àmbit jurídic i organitzatiu.
Digitalització a l'àmbit jurídic i organitzatiu per facilitar i incrementar la seguretat en la gestió legal de la documentació (signatura electrònica, comunicació legal, treballar per expedient i no per documents, etc.) i més control, accessibilitat i eficiència en la gestió documental i de les dades d'altres serveis (per exemple, comptabilitat, arxiu, etc.). Un element clau és l'ús d'eines confiables i segures (pla de ciberseguretat).

 

OE4. Treball col·laboratiu i en xarxa
PE1. Definició i implantació d'eines per a treball col·laboratiu.
Anàlisi, selecció i implantació d'eines de treball col·laboratiu, que permeti treballar en equip de forma remota i conjunta.
PE2. Millora de les competències digitals dels professionals.
Informació i formació del personal envers les noves eines digitals, per garantir el seu bon ús. Formació adaptada a les necessitats i característiquespròpies del personal involucrat.

 

 

<<<Tornar a Pla Estratègic 2022 · 2026